Wysłany: Pon 13 Lut, 2012 20:48 [PROBLEM]Medal Of Honor Underground
Witam mam mały problem.
Pobrałem sobie MoH'a Underground w formacie iso. W paczce nie było pliku .cue więc wygenerowałem go CueMaker'em. Ogólnie mam dwa pliczki=cue i iso. Nastepnie ładnie wrzucając do alcohola pliczek cue nagrałem płytke. Wrzucając do PS'a pokazuje mi się tylko ekran główny play station i dalej nie chula. Czy mógłby ktoś coś poradzić na to ?
Dodam iż jestem zielony ;p
Jeżeli nie szkoda ci płyt to nagraj jeszcze raz, ale z prędkością tak 6-8x, ale nie na najmniejszej i nie na najwyższej, bo przykładowo moja konsola nie czyta płyt nagranych 4x, więc możesz mieć ten sam problem. A jeżeli nie chcesz ryzykować z tym obrazem to pobierz inny najlepiej jakiś sprawdzony np. z torentów z pozytywnymi komentarzami i też nagraj w takiej średniej prędkości 6-8x, bo to nie zaszkodzi. Myślę, że nie warto nagrywać na najniższej prędkości, ale pewnie inni forumowicze się nie zgodzą ze mną
tomx1989 Retrogamer Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 127
Medale: Brak
701 $
wykop.png Wysłany: Pon 13 Lut, 2012 22:37
Obraz iso zamontuj w wirtualnym napędzie, a następnie za pomocą alkoholu 120% utwórz obraz ccd. Istnieje również możliwość że psx nie czyta niektórych płyt, obecnie płyty cd są kiepskiej jakości. Mimo że mam konsole z laserem w idealnym stanie to nie czyta ona płyt verbatim, za to wszystkie inne chodzą bez problemu. Co do prędkości nagrywanie to moja nagrywarka nagrywa z 16x prędkością i wszystkie płyty chodzą jak oryginały
z .iso jest ten problem przy grach psx że albo coś w ogóle nie hula albo jest problem z poprawnym odczytem dlatego preferujemy pliki obrazów płyt z plikiem pomocniczym gdyż w nim zawarte są dane o sposobie wypalenia płyty cd
.iso jak najbardziej jest dobrym materiałem na utworzenie takiego zestawu
pobierz ULTRAISO - przyda ci się teraz i na przyszłość gdyż nie ma sensu robić poszukiwań wstawek konkretnie na gry "nie w .iso"