Ranking 10 najlepszych gier na PSX!
Moderator: Moderatorzy
1.Metal Gear Solid
2.Tenchu
3.Oddworld Abe's Odysse/Exodus
4.Ape Escape
5.Crash Team Racing
6.Crash Bandicoot 3
7.Spyro 2
8.Medievil
9.Syphon Filter
10.Kula World
Zawsze lubiałem się bawić w tego typu rankingi, więc nie miejcie mi tego za złe
2.Tenchu
3.Oddworld Abe's Odysse/Exodus
4.Ape Escape
5.Crash Team Racing
6.Crash Bandicoot 3
7.Spyro 2
8.Medievil
9.Syphon Filter
10.Kula World
Zawsze lubiałem się bawić w tego typu rankingi, więc nie miejcie mi tego za złe
Ostatnio zmieniony śr 19 paź, 2011 21:43 przez Blaevy, łącznie zmieniany 1 raz.
Na początek powiem, że to tylko moja sugestia
1. Crash Bandicoot 3
2 Tom i Jerry - House and Trap
3. Crash Team Racing
4. Hogs of War
5. Quake 3
6. Metal Slug X
7. Tekken 3
8. Tony Hawk Pro skater 4
9. Tarzan
10. Skullmankeys
_____________________________________
spoza listy: ale godne polecenia:
11. World's Scariest Police Chases
12. Rally Championship
13. Harry Potter
14. Force 2
15 .Hugo
16.Spyro
1. Crash Bandicoot 3
2 Tom i Jerry - House and Trap
3. Crash Team Racing
4. Hogs of War
5. Quake 3
6. Metal Slug X
7. Tekken 3
8. Tony Hawk Pro skater 4
9. Tarzan
10. Skullmankeys
_____________________________________
spoza listy: ale godne polecenia:
11. World's Scariest Police Chases
12. Rally Championship
13. Harry Potter
14. Force 2
15 .Hugo
16.Spyro
PS2 SLIM SCPH-70004+MODBO760 ,SONY DualShock2, Memory Card SONY 8 MB, 29 oryginalnych gier
PS3 80 GB, SonyDS3, MOVE, KAMERKA SONY, 12 oryginalnych gier, PSN
PS VITA
PS3 80 GB, SonyDS3, MOVE, KAMERKA SONY, 12 oryginalnych gier, PSN
PS VITA
1. Tekken 3
2. Crash 2
3. CTR
4. SkullMonkeys
5. Soul Blade
6. Driver 2
7. Tarzan
8. Hercules
9. Spyro 3
10. Oddworld Abe's Oddysee
Oto moja lista Top10
2. Crash 2
3. CTR
4. SkullMonkeys
5. Soul Blade
6. Driver 2
7. Tarzan
8. Hercules
9. Spyro 3
10. Oddworld Abe's Oddysee
Oto moja lista Top10
Ostatnio zmieniony ndz 22 sty, 2012 12:38 przez kerm, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomogłem daj +
Polecana strona:
--> https://facebook.com/DobryNaciag <--
PlayStation SCPH-7002
PlayStation 3 320GB
PlayStation Portable 3004 6.60 PRO-B10.fix1
Polecana strona:
--> https://facebook.com/DobryNaciag <--
PlayStation SCPH-7002
PlayStation 3 320GB
PlayStation Portable 3004 6.60 PRO-B10.fix1
- Damianero1993
- Posty: 92
- Rejestracja: pn 25 lip, 2011 14:15
- Lokalizacja: Długopole Gorne
-
- Posty: 1
- Rejestracja: sob 23 paź, 2010 10:33
-
- Posty: 10
- Rejestracja: pt 11 lis, 2011 13:07
1.Crash Team Racing
2.Crash Bash
Ogółem cała seria jest bardzo dobra i gram w nią do dziś;)
3.Medi Evil 1
4.Medi Evil 2
5.Driver 2
6.Gran Turismo 2
7.Road Rush Jail Break ( zdecydowanie )
8.Harry Potter and Chamber of Secrets ( wciaga gdy sie nie zna fabuły filmu, ja gdy w nia grałem nie znałem )
9.Spyro Year of the Dragon
10.Pandemonium
Cieżko było mi tak pogrupować, najchętniej każda zasługuje na 1 miejsce według mnie.
2.Crash Bash
Ogółem cała seria jest bardzo dobra i gram w nią do dziś;)
3.Medi Evil 1
4.Medi Evil 2
5.Driver 2
6.Gran Turismo 2
7.Road Rush Jail Break ( zdecydowanie )
8.Harry Potter and Chamber of Secrets ( wciaga gdy sie nie zna fabuły filmu, ja gdy w nia grałem nie znałem )
9.Spyro Year of the Dragon
10.Pandemonium
Cieżko było mi tak pogrupować, najchętniej każda zasługuje na 1 miejsce według mnie.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: pt 28 wrz, 2012 15:02
1. Seria Crash (nieporównywalnie)
2. Tekken 3
3. Seria Spyro
4. Seria MediEvil
5. Fighting Force (prze kozak gierka)
6. Driver 2
7. Soul Blade
Nie wiem co wpisać na ostatnie 3 miejsca w mojej liście, na pewno znajdą się tu gry w które nie grałem za czasów świeżego PSXa, czyli np. wyścigi takie jak Gran Turismo, horrory Resident Evil i Silent Hill, RPG jak Final Fantasy. Może tam się znaleźć nawet Rollcage, Pandemonium, Doom? Nie wiem które z nich bardziej zasługuje na ten ranking.
Pisząc "seria" to tu nie chodzi o to że część trzecia jest lepsza od drugiej, ogółem np. cały Crash jest wyjątkowy i on zasługuje na pierwsze miejsce.
PS. Może by zliczyć głosy?
2. Tekken 3
3. Seria Spyro
4. Seria MediEvil
5. Fighting Force (prze kozak gierka)
6. Driver 2
7. Soul Blade
Nie wiem co wpisać na ostatnie 3 miejsca w mojej liście, na pewno znajdą się tu gry w które nie grałem za czasów świeżego PSXa, czyli np. wyścigi takie jak Gran Turismo, horrory Resident Evil i Silent Hill, RPG jak Final Fantasy. Może tam się znaleźć nawet Rollcage, Pandemonium, Doom? Nie wiem które z nich bardziej zasługuje na ten ranking.
Pisząc "seria" to tu nie chodzi o to że część trzecia jest lepsza od drugiej, ogółem np. cały Crash jest wyjątkowy i on zasługuje na pierwsze miejsce.
PS. Może by zliczyć głosy?
Pomóż rozwinąć opcje oceniania wstawek gier! Jeżeli linki się podobają, kliknij na pod tematem, jeżeli nie, to kliknij na !