Kernel
Moderator: Moderatorzy
Kernel potrzebny jest w PSP1000 aby np. umożliwić odpalenie homebrew.
Pluginy mają format .prx
Wrzucasz je do folderu; SEPLUGINS. Czasami wymaga się by były gdzie indziej ale to rzadko.
Tworzymy tam 4 pliki tekstowe: vsh.txt (pluginy w XMB), game.txt (pluginy w grach), pops.txt ( pluginy w grach z PS1), game150.txt (pluginy w homebrew pod kernelem 1.50)
W plikach tekstowych nasepnie dopisujemy linijki:
"ms0:/seplugins/nazwa_wtyczki.prx"
Uruchamiamy je w Recovery menu (naciśnij przu wlączaniu konsoli). W zakladce Plugins zamieniamy enabled na disabled przy danym pluginie.
Pluginy mają format .prx
Wrzucasz je do folderu; SEPLUGINS. Czasami wymaga się by były gdzie indziej ale to rzadko.
Tworzymy tam 4 pliki tekstowe: vsh.txt (pluginy w XMB), game.txt (pluginy w grach), pops.txt ( pluginy w grach z PS1), game150.txt (pluginy w homebrew pod kernelem 1.50)
W plikach tekstowych nasepnie dopisujemy linijki:
"ms0:/seplugins/nazwa_wtyczki.prx"
Uruchamiamy je w Recovery menu (naciśnij przu wlączaniu konsoli). W zakladce Plugins zamieniamy enabled na disabled przy danym pluginie.